ترافیک در خط دفاعی پرسپولیس/ خروجی بعدی یک مدافع میانی است؟

ترافیک در خط دفاعی پرسپولیس/ خروجی بعدی یک مدافع میانی است؟

پایگاه خبری فوتبالی- با اضافه شدن محمدحسین کنعانی‌زادگان به پرسپولیس، حالا ترافیک شدیدی در پست دفاع وسط سرخ‌پوشان به‌وجود آمده است.

به گزارش فوتبالی، بالاخره پس از شایعات فراوان روزهای اخیر، انتظار برای هواداران پرسپولیس به پایان رسید و محمدحسین کنعانی‌زادگان با حضور در باشگاه پرسپولیس، قرارداد خود را امضا کرد. با پیوستن کنعانی‌زادگان ترافیک در خط دفاعی سرخ‌ها بیشتر از قبل شد و حالا یحیی گزینه‌های مختلفی برای انتخاب دفاع وسط دارد.

مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، فرشاد فرجی و حالا محمدحسین کنعانی‌زادگان دفاع وسط‌هایی هستند که می‌توانند برای پرسپولیس در عقب زمین ایفای نقش کنند. اگر یحیی گل‌محمدی به سیستم چهار دفاعه خود پایبند بماند، احتمالا فرصت بازی به همگی این چهار نفر نرسد و شاید یک نفر در لیست خروج قرار بگیرد.

سهمیه بزرگسال پرسپولیس در حال حاضر کامل است و سیامک نعمتی و کمال کامیابی‌نیا هم در روزهای گذشته نیز اردوی سرخ‌ها را ترک کرده‌اند. احتمالا اگر قرار باشد بازیکن دیگری در لیست خروج باشگاه قرار بگیرد، یک مدافع وسط می‌تواند گزینه مناسبی باشد؛ شاید فرشاد فرجی که تجربه کمتری نسبت به سه مدافع دیگر دارد، بیشتر به ترک باشگاه نزدیک باشد.

2509