ستاره برزیلی آینده بارسلونا و ادامه مسیر جالب عدد سه!

ستاره برزیلی آینده بارسلونا و ادامه مسیر جالب عدد سه!

پایگاه خبری فوتبالی - خیلی ها در فوتبال دوست دارند که به اعداد و ارقام توجه کنند و حالا به نظر می رسد که در بارسلونا نیز یک اتفاق جالب رخ داده است.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در سال 1993 خرید روماریو ده سوزا را نهایی کرد، در سال 2003 توانست رونالدینیو گائوچو را بخرد، در سال 2013 خرید نیمار را نهایی کرد و حالا در سال 2023  در آستانه نهایی کردن خرید ویکتور روکه مهاجم 18 ساله اتلتیکو پارانائنزه قرار دارد. در حقیقت سه ستاره برزیلی اخیر بارسلونا در سالی به این تیم آمدند که آخرش عدد "سه" بود و حالا روکه نیز قطعا رویای این را دارد که مسیر روماریو، رونالدینیو و نیمار را ادامه بدهد و به یک اسطوره در فوتبال دنیا تبدیل شود.

روماریو پس از پنج سال حضور در آیندهوون در سال 1993 به بارسلونا ملحق شد که یک سال و نیم در نیوکمپ حضور داشت اما خاطره ای فراموش نشدنی را به ثبت رساند. او تجربه ثبت 30 گل را در اولین فصلش در لالیگا داشت تا کاتالان ها قهرمان لیگ شوند. او در میانه فصل 95-1994 به برزیل برگشت تا برای فلامینگو بازی کند. رونالدینیو یکی از بهترین خریدهای تاریخ بارسلونا در سال 2003 از پاریسن ژرمن به این تیم ملحق شد و پنج سال فوق العاده را در پیراهن آبی و اناری ها داشت.  نیمار نیز در سال 2013 در حالی به بارسا پیوست که رئال مادرید هم به شدت به او علاقه داشت. نیمار مثلث هجومی فوق العاده ای را در کنار سوارز و مسی تشکیل داد و در سال 2017 با 222 میلیون یورو به پی اس جی پیوست و به گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل شد. 

ویتور روکه نیز حالا امیدوار است که پا جای پای آنها بگذارد. بارسلونا با احتساب پاداش ها و مالیات برای انتقال روکه 75 میلیون یورو هزینه می کند تا این بازیکن پس از نیمار به دومین برزیلی گرانقیمت تاریخ تبدیل شود.

4125