یوونتوس قیمت مهاجم صربستانی خود را مشخص کرد

یوونتوس قیمت مهاجم صربستانی خود را مشخص کرد

پایگاه خبری فوتبالی – یوونتوس به چلسی اطلاع داده است که مبلغ درخواستی اش برای فروش دوشان ولاهوویچ در این تابستان را کاهش نخواهد داد.

به گزارش فوتبالی، علی رغم اینکه چلسی تا به اینجای کار کریستوفر انکونکو و نیکولاس جکسون را جذب کرده است، مائوریتسیو پوچتینو همچنان مایل است تا خط آتش تیم خود را تقویت کند. چلسی درباره شرایط ولاهوویچ پرس و جو کرده است اما هنوز پیشنهادی رسمی برای یوونتوس ارسال نکرده است. گزارش‌ها حاکی از این هستند که یوونتوس موضع محکمی درباره ولاهوویچ دارد و این موضوع را آشکار ساخته که پیشنهاداتی کمتر از 64 میلیون پوند به علاوه پاداش های مربوط به عملکرد این بازیکن را در نظر نخواهد گرفت. همچنین اینطور گفته شده که لیورپول و نیوکاسل دیگر بازیکن یوونتوس یعنی فدریکو کیزا را زیر نظر دارند اما یوونتوس در مورد قیمت بازیکن ایتالیایی خود نیز کوتاه نخواهد آمد و برای فروش او حداقل 47 میلیون پوند درخواست کرده است.

لوکاکو مهاجم چلسی که فصل گذشته به صورت قرضی در تیم اینتر حضور داشت علاقه مند است تا به صورت دائمی به این تیم بپیوندد. تا به حال یک پیشنهاد تیم اینتر به ارزش 23 میلیون پوند توسط چلسی رد شده است اما این انتظار وجود دارد که تیم ایتالیایی با پیشنهادی که به 40 میلیون پوند درخواستی چلسی نزدیک تر است بازگردد. در صورت جدایی این بازیکن بلژیکی، چلسی احتمالا اقدام جدی تری برای جذب ولاهوویچ انجام خواهد داد.

2102