ستاره اتلتیکو مادرید در رویای پیوستن به بارسلونا

ستاره اتلتیکو مادرید در رویای پیوستن به بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - ژائو فلیکس چهار سال پیش با 127 میلیون یورو از بنفیکا به اتلتیکو مادرید پیوست تا به یکی از گران ترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال تبدیل شود اما دوران حضورش در تیم اسپانیایی موفقیت آمیز نبوده است.

به گزارش فوتبالی، فلیکس یک سال پیش یکی از ستارگان اتلتیکو به نظر می رسید و به همین خاطر این باشگاه پیشنهاد 130 میلیونی منچستریونایتد برای فروش او را رد کرد. بعد از آن اما رابطه فلیکس و سیمئونه خراب شد. اتلتیکو در زمستان تصمیم گرفت که فلیکس را به چلسی قرض بدهد اما دوران وحشتناک تیم لندنی روی ژائو  نیز تاثیر گذاشت.

ژآئو فلیکس در تابستان به اتلتیکو برگشت. او ترجیح می داد که پیش از بازگشت به تمرینات از تیم مادریدی جدا شود تا نیازی به رویارویی دوباره او با سیمئونه نباشد اما این اتفاق تا کنون رخ نداده است.

فلیکس منتظر مشخص شدن آینده اش است و از وکیلش ژرژ مندس خواسته تا هر چه زودتر تکلیفش را مشخص کند. این بازیکن یکی از گزینه های جانشینی امباپه در پی اس جی است اما مشکل این جاست که آینده مهاجم فرانسوی ممکن است تا چند هفته دیگر مشخص نشود. آس گزارش داده است که رویای اصلی فلیکس این است که به بارسلونا ملحق شود اما مشکل این جاست که تیم کاتالان از نظر مالی توان خرید این بازیکن را ندارد و بعید است که اتلتیکو حاضر شود تا فلیکس را با قیمتی اندک به فروش برساند.

4125