لو رفتن تصویری از مراسم توپ طلا در بازی EA Sports FC 2024

لو رفتن تصویری از مراسم توپ طلا در بازی EA Sports FC 2024

پایگاه خبری فوتبالی - تصویری از لحظه اهدای مراسم توپ طلا در بازی EA Sports FC 24 در شبکه های اجتماعی منتشر شده و به شدت مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، پنجشنبه عصر شرکت EA Sports در مراسمی در آمستردام از بازی جدید خود رونمایی کرد. در این مراسم در مورد تکنولوژی های جدید مورد استفاده قرار گرفته در این بازی جدید نظیر Hypermotion V یا  Frostbite Engine صحبت شد. 

دیوید جکسون نایب رییس EA Sports FC گفته است که  تکنولوژی جدید باعث می شود تا مرز بین فوتبال در دنیای مجازی و واقعی به باریک ترین حد ممکن دست پیدا کند.  خیلی از هواداران البته می خواهند بدانند که چه تغییراتی برای حالت "کریر" ایجاد می شود. 

یکی دیگر از نکات جالب بازی مربوط به حضور مخاطبان بازی در مراسم توپ طلا است. در حقیقت در تصویری که در شبکه های اجتماعی برگزار شده، به نظر می رسد که بازی EA Sports FC  در نسخه جدید خود مراسمی شبیه توپ طلا را شبیه سازی کرده است. 

در این تصاویر شمار زیادی از بازیکنان منچسترسیتی نظیر فیل فودن، ادرسون و کایل واکر در کنار گواردیولا دیده می شوند که برنده جایزه توپ طلا که "لارس یانسن" نام دارد را تشویق می کنند. 

از سویی گفته می شود که فابریزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی هم شخصیت خاص خود را در بازی EA Sports FC خواهد داشت و خیلی ها می خواهند بدانند که نقش او چیست و آیا در آن جا هم قرار است که نقل و انتقالات را اعلام کند یا نه.

4125