عکس؛ خوش‌آمد گویی گرگ برهالتر به مسی

عکس؛ خوش‌آمد گویی گرگ برهالتر به مسی

پایگاه خبری فوتبالی - گرگ برهالتر، سرمربی تیم ملی آمریکا در پیامی ویدیویی پیوستن لیونل مسی به اینترمیامی را خوش آمد گفت.

به گزارش فوتبالی، بامداد امروز مراسم معارفه لیونل مسی در ورزشگاه خانگی تیم اینترمیامی برگزار شد. این مراسم با تاخیر آغاز شد چرا که شرایط آب و هوایی مناسب نبود. در نهایت مسی در مقابل هواداران تیم آمریکایی معارفه شد و کار خودش را به عنوان بازیکن اینترمیامی به طور رسمی آغاز خواهد کرد.

در مراسم معارفه لیونل مسی یک ویدیو پخش شد که در بخشی از آن، گرگ برهالتر سرمربی تیم ملی آمریکا به لیونل مسی بابت پیوستن به لیگ آمریکا و تیم اینترمیامی تبریک و خوش آمد می گوید. گرگ برهالتر در این ویدیو خطاب به مسی می گوید:" سلام لئو، گرگ برهالتر هستم. می خواهم به تو خوش آمدید بگویم."

گرگ برهالتر از سال 2018 تا 2022 هدایت تیم ملی آمریکا را بر عهده داشت و در مقعطی از این تیم جدا شد اما دوباره از حدود یک ماه پیش هدایت تیم ملی آمریکا را در دست گرفته است.

برهالتر در بازی آمریکا و ایران در جام جهانی 2022 قطر که با پیروزی یک بر صفر آمریکا همراه شد، روی نیمکت تیم ملی آمریکا نشسته بود و سرمربی این تیم بود.

1470