ستاره انگلیسی منچستر یونایتد در اولدترافورد ماندنی شد

ستاره انگلیسی منچستر یونایتد در اولدترافورد ماندنی شد

پایگاه خبری فوتبالی – مارکوس رشفورد برای تمدید 5 ساله قراردادش با منچستر یونایتد به توافق رسید.

به گزارش فوتبالی، مذاکرات برای تمدید قرارداد رشفورد بین باشگاه یونایتد و این بازیکن به خوبی پیش رفته است و ماه پیش بود که خبری مبنی بر پیشنهاد بزرگ یونایتد به مهاجم زهردار خود به بیرون درز پیدا کرد. حالا توافق کاملی بین طرفین ایجاد شده و طبق گزارش‌ها به واسطه این قرارداد، رشفورد به پردرآمد ترین بازیکن شیاطین سرخ تبدیل خواهد شد. اینطور به نظر می‌رسد که رشفورد فرصت داشته تا درآمد بیشتری را از باشگاه پاری سن ژرمن دریافت کند اما هیچ گاه مایل به جدایی از اولدترافورد نبوده است. رشفورد همیشه این موضوع را روشن ساخته که اولویتش ماندن در منچستر یونایتد است و حالا با این تواق انجام شدهف گمانه زنی‌هایی که حول آینده او وجود داشت به پایان خواهد رسید.

منچستر یونایتد در حال آماده سازی برای فصل جدید لیگ جزیره است و پس از توافق بر سر مبلغ 46 میلیون پوند با اینتر به تکمیل قرارداد آندره اونانا دروازه بان تیم ایتالیایی نیز نزدیک تر شده است. یک قرارداد 5 ساله نیز برای اونانا روی میز قرار دارد و اریک تن هاخ می‌خواهد که هسته مرکزی تیمش را برای چند سال آینده تضمین کند. 

تمدید قرارداد رشفورد برای طرفداران یونایتد خبر خوبی محسوب می‌شود و پس از تکمیل قرارداد اونانا، امیدوار هستند تا با خریدهای بیشتر تیم خود را برای فصل آینده لیگ جزیره بیش از پیش تقویت شده ببیند.

2102