کلوپ جانشین فابینیو را انتخاب کرد

کلوپ جانشین فابینیو را انتخاب کرد

پایگاه خبری فوتبالی - جدایی غیرمنتظره فابینیو از لیورپول و انتقال هافبک برزیلی به الاتفاق باعث شده تا سرخ ها برای خرید جایگزین برای وی دست به کار شوند.

به گزارش فوتبالی، میرر گزارش داده است که لیورپول قصد دارد تا کالوین فیلیپس هافبک انگلیسی منچسترسیتی را به خدمت بگیرد. این بازیکن در تابستان گذشته راهی ورزشگاه اتحاد شد اما نتوانست در تیم گواردیولا جا بیافتد. کالوین در صورت انتقال به لیورپول می تواند مطمئن باشد که زیر نظر کلوپ صاحب دقایق بیشتری می شود و در فاصله یک سال به یورو می تواند خودش را احیا کند و جایگاهش را در تیم ملی انگلیس دوباره به دست بیاورد.

در حقیقت منچسترسیتی در این تابستان با خرید کواچیچ، خط هافبکش را تقویت کرده است و به نظر می رسد که گواردیولا هم مشکل چندانی با رفتن فیلیپس نداشته باشد.

الاتفاق عربستان با جذب فابینیو و هندرسون دو تا از هافبک های باتجربه لیورپول را به خدمت خواهد گرفت. در حقیقت استیون جرارد اسطوره لیورپول دو تا از اعضای تیم سابقش را راضی کرده تا در چالش جدیدش در عربستان، او را همراهی کنند. عربستانی ها در این فصل شمار زیادی از ستارگان سرشناس فوتبال اروپا را به خدمت گرفته اند و گفته می شود که الاتفاق برای جذب فابینیو 30 میلیون یورو به لیورپول خواهد پرداخت.

4125