عکس؛ وقتی رونالدو و رونالدینیو به مصاف هم رفتند

عکس؛ وقتی رونالدو و رونالدینیو به مصاف هم رفتند

پایگاه خبری فوتبالی - در دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2010/11، رئال مادرید و میلان در مرحله گروهی با هم روبرو شدند.

به گزارش فوتبالی، در آن زمان رونالدینیو در میلان توپ می زد و کریستیانو رونالدو هم در فصل دوم دوران حضورش در رئال مادرید بود. بازی رفت رئال مادرید و میلان در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد و رئال مادرید موفق شد با نتیجه دو بر صفر میلان را شکست دهد. کریستیانو رونالدو و مسعود اوزیل گل های رئال مادرید را در آن بازی به ثمر رساندند.

در بازی برگشت که در ورزشگاه سن سیرو برگزار می شد، رئال مادرید به سختی توانست مساوی بگیرد. در آن بازی اینزاگی دو گل میلان را به ثمر رساند و هیگواین و پدرو لئون گل های رئال مادرید را زدند.

یکی از قاب های جالب بازی رئال مادرید و میلان در آن زمان، مربوط به خوش و بش کریستیانو رونالدو و رونالدینیو است. این دو بازیکن در آن زمان دو بازیکن مطرح بودند. البته رونالدینیو در اواخر دوران حرفه ای خود بود اما رونالدو تازه روند اوج گیری خود در رئال مادرید را شروع کرده بود. رونالدینیو به نوعی اسطوره بارسلونا هم محسوب می شد اما خوش و بش خوبی با رونالدو انجام داد.

1471