قابی از تقابل دو خرید جدید رئال مادرید در تمرینات

قابی از تقابل دو خرید جدید رئال مادرید در تمرینات

پایگاه خبری فوتبالی - جود بلینگام و آردا گولر دو خرید جدید رئال مادرید هستند که مادریدی ها در این تابستان انتقال آن ها را نهایی کردند.

به گزارش فوتبالی، جود بلینگام در حال حاضر 20 سال سن دارد و آردا گولر 18 ساله است. از هر دوی این بازیکن ها به عنوان بازیکنانی که قرار است آینده رئال مادرید را بسازند، نام برده می شود. بارسلونا هم به دنبال جذب گولر بود و حتی دکو را برای مذاکره با او به ترکیه فرستاده بود اما در نهایت این ستاره جوان ترکیه ای تصمیم گرفت راهی رئال مادرید شود.

رئال مادرید، آردا گولر را با مبلغ 10 + 20 میلیون یورو خریداری کرد اما خرید جود بلینگام بسیار سنگین تر بود. رئال مادرید برای خرید بلینگام، رقمی حدود 100 میلیون یورو به بروسیا دورتموند داده است و این بازیکن یکی از گران ترین خرید های تاریخ رئال مادرید به حساب می آید.

در تمرین اخیر رئال مادرید، روی یک صحنه، جود بلینگام و آردا گولر بر سر تصاحب توپ با هم تقابل و رویارویی داشتند. هر دوی این بازیکنان به نوعی هافبک هستند. بلینگام یک هافبک وسط است که می تواند در پست هافبک هجومی هم به میدان برود. از سوی دیگر گولر یک هافبک هجومی است که توانایی بازی به عنوان وینگر راست را هم دارد.

1470