مشاجره دوباره مهاجم ناراضی اتلتیکو مادرید اینبار با لمار

مشاجره دوباره مهاجم ناراضی اتلتیکو مادرید اینبار با لمار

پایگاه خبری فوتبالی – ژائو فلیکس در تمرین روز پنجشنبه اتلتیکو مادرید، مشاجره ای با توماس لمار داشت.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن پرتغالی پس از اینکه نتوانست چلسی را به دائمی کردن انتقال قرضی اش متقاعد کند، تمرینات پیش فصل خود را با اتلتیکو مادرید آغاز کرده است. چلسی در پنجره زمستانی فصل پیش، 16 میلیون پوند برای جذب قرضی فلیکس به اتلتیکو مادرید پرداخت کرد اما پس از اینکه در اولین بازی خود برای این تیم با کارت قرمز از بازی اخراج شد، در ادامه نیز نتواست تاثیر زیاد بر روند تیم چلسی بگذارد و با تنها 4 گل در 20 بازی برای این تیم به دوران حضور خود در لندن پایان داد.

فلیکس حالا بار دیگر برای جدایی از اتلتیکو مادرید به این تیم فشار می‌آورد و هفته گذشته تصویری از چهره خشمگین او پس از کنار گذاشته شدن از تیم اصلی در اولین جلسه تمرینی اش با اتلتیکو، سوژه عکاسان شد. به نظر می‌رسد این مهاجم پرتغالی، هنوز از شرایط فعلی‌اش در این تیم ناراضی است و لحظاتی از مشاجره او با لمار که باعث شد تا پیراهنی را با عصبانیت به سمت بازیکن فرانسوی پرتاب کند، در رسانه‌ها پخش شده است. 

بنابر ادعای فابریتزیو رومانو، ترجیح فلیکس پیوستن به بارسلونا است اما قهرمان لالیگا هنوز با اتلتیکو مادرید به توافق نرسیده است. با توجه به مبلغ هنگفتی که اتلتیکو برای جذب فلیکس از بنفیکا پرداخت کرده است، قطعا حاضر نخواهد بود به راحتی او را با مبلغ کمی از دست بدهد.

2102