واکنش سرمربی مسی به دوران مربیگری‌اش در بارسلونا

واکنش سرمربی مسی به دوران مربیگری‌اش در بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - جراردو مارتینو که به تاتا مارتینو معروف است، در حال حاضر هدایت تیم اینترمیامی در فوتبال آمریکا را بر عهده دارد.

به گزارش فوتبالی، تاتا مارتینو به تازگی به عنوان سرمربی اینتر میامی انتخاب شده است. در حقیقت مدیران باشگاه اینترمیامی پس از این که لیونل مسی را به تیم خود آوردند، از تاتا مارتینو هم به عنوان سرمربی جدید خود رونمایی کردند. مارتینو قبلا هم سابقه کار کردن با لیونل مسی را داشته است.

تاتا مارتینو در فصل 2013/14 سرمربی بارسلونا بود. این مربی آرژانتینی در گفت و گوی خود با موندو دپورتیوو درباره آن دوران گفت:" من به اندازه کافی با مربیگری در بارسلونا آشنا نبودم و این قضیه بهای سنگینی برای من داشت. آن دوران سخت ترین دورانِ من در عرصه مربیگری بود. من هرگز بازیکن بارسلونا نبوده ام و اصلا با این باشگاه آشنایی نداشتم. من برای چالش هایی که در بارسلونا پیش رویم قرار داشتند، اصلا آماده نبودم."

گفتنی است که تاتا مارتینو در فصل 2013/14 نتوانست هیچ کدام از سه جام بزرگ پایان فصل را به دست بیاورد و به این ترتیب پس از یک فصل حضور در جمع آبی و اناری ها از کار برکنار شد و جای خود را به لوییس انریکه داد.

1470