آجورلو از قربان‌زاده، شکایت کرد!

آجورلو از قربان‌زاده، شکایت کرد!

پایگاه خبری فوتبالی- امروز آخرین روز ماموریت حسین قربان‌زاده به عنوان رییس سازمان خصوصی‌سازی است.

به گزارش فوتبالی، قربان‌زاده در ماه‌های اخیر و پس از ورود به ماجرای خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در میان فوتبالی‌ها تبدیل به یک چهره ویژه شد البته به دلیل حاشیه‌ها و درگیری‌هایی که بین او و مدیران باشگاه استقلال به وجود آمد، هواداران این باشگاه اصلا نگاه خوبی به قربان‌زاده ندارند و او را مقصر وضعیت فعلی باشگاه می دانند.

قربان‌زاده در این مدت در چند برنامه تلویزیونی حاضر شد و با صراحت تمام و ادبیاتی خاص به مدیران اخیر باشگاه استقلال تاخت. مثلا یک بار گفت: «اگر هلاکوخان مغول به استقلال حمله می‌کرد، کمتر به این تیم آسیب وارد می‌شد!»

قربان زاده در همه این روزها به مصطفی آجورلو، علی فتح‌الله‌زاده و حجت کریمی انتقادات و اتهامات زیادی وارد کرد. در این بین آجورلو بیشترین سهم را از انتقادات و اتهامات داشت و حالا وکیل مدیر عامل اسبق استقلال در گفت و گو با یکی از رسانه های نزدیک به آجورلو از تنظیم شکایت علیه قربان زاده خبر داده است. 

به این ترتیب قربان زاده در آخرین روز کاری‌اش به عنوان رئیس سازمان خصوصی سازی با یک شکایت مهم مواجه شده است. سازمان تحت امر او در ماه‌های اخیر از برخی مدیران باشگاه استقلال شکایت کرده بود و حالا در اتفاقی مهم این بار اوست که در جایگاه متشاکی قرار می‌گیرد.

1359