ناکامی شهاب زاهدی در بازی‌های تدارکاتی؛ فعلا گل نزده است

ناکامی شهاب زاهدی در بازی‌های تدارکاتی؛ فعلا گل نزده است

پایگاه خبری فوتبالی- هواداران پرسپولیس امیدوار هستند شهاب زاهدی در فصل جدید لیگ برتر بار اصلی گلزنی را به دوش بکشد اما او در بازی‌های تدارکاتی فعلا در این ماموریت موفق نشان نداده است.

به گزارش فوتبالی، شهاب زاهدی، روز دهم تیر ماه به عنوان اولین خرید پرسپولیس برای فصل جدید لیگ برتر معرفی شد. هواداران پرسپولیس از خرید این بازیکن بسیار خوشحال شدند و با توجه به کارنامه‌ای که او در سال‌های اخیر از خودش به جا گذاشته، امیدوارند بار اصلی گلزن را به دوش خودش بکشد. این انتظار وقتی که عیسی آل کثیر از پرسپولیس رفت و به سپاهان پیوست بیشتر هم شد. اما آن چه در روزهای اخیر اتفاق افتاده برای شهاب و پرسپولیس چندان امیدوار کننده نبوده است. 

پرسپولیس در روزهای اخیر 4 بازی تدارکاتی برگزار کرده است. تیم‌های شمس آذر قزوین، استقلال خوزستان، پیکان و صنعت نفت آبادان تیم‌هایی هستند که در مقابل پرسپولیس قرار گرفته‌اند. با توجه به قدرت پرسپولیس و سطح رقبای تدارکاتی، این انتظار می‌رفت که تیم یحیی گل‌محمدی به راحتی و با گل‌های زیاد رقبایش را شکست بدهد. پرسپولیس البته همه این تیم‌ها را برد اما به جز بازی اول مقابل شمس آذر، در زدن گل‌های زیاد توفیق چندانی نداشت. قرمزها شمس آذر را با نتیجه 7 بر صفر، استقلال خوزستان را یک بر صفر و پیکان و صنعت نفت را با نتیجه مشابه دو بر صفر شکست دادند. 

نکته عجیب اما این بود که شهاب زاهدی هیچ سهمی در 12 گلی که پرسپولیس در این 4 بازی زد نداشت. شهاب زاهدی، فقط پاس گل هفتم پرسپولیس به شمس آذر را به محمد عمری داد. او البته در بازی سوم مقابل پیکان هم قصد ارسال یک پاس عمقی را داشت که مدافع پیکان توپ را به اشتباه وارد دروازه خودی کرد.

آن طور که سایت باشگاه پرسپولیس از این بازی‌ها گزارش داده شهاب زاهدی تقریبا در همه بازی‌ها یکی دو فرصت خوب را از دست داده است. البته که این بازی‌ها تدارکاتی است و شهاب هم به تازگی وارد فضای تیم شده و طبیعی است کمی ناآشنا و ناهماهنگ باشد اما در پرسپولیس فرصت زیادی به بازیکن‌ها داده نمی‌شود شهاب باید زودتر توانایی گلزنی خودش را نشان بدهد. ممکن است این اتفاق در هفته های اول لیگ برتر بیفتد و ماشین گلزنی زاهدی، روشن شود. 

1359