عکس؛ مسی در رختکن اینترمیامی پس از اولین بازی در این تیم

عکس؛ مسی در رختکن اینترمیامی پس از اولین بازی در این تیم

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی بامداد گذشته اولین بازی خود را در تیم اینترمیامی انجام داد و به این ترتیب به طور رسمی کار خود را در تیم آمریکایی شروع کرد.

به گزارش فوتبالی، در این بازی در نیمه اول، فرای، بازیکن اینترمیامی دچار مصدومیت شد و تاتا مارتینو مجبور شد او را تعویض کند. پس از به پایان رسیدن بازی، لیونل مسی در رختکن اینترمیامی پیراهن فرای را در دست گرفته است تا به این ترتیب از این بازیکن مصدوم حمایت کند. فرای که مدافع راست اینترمیامی است در دقیقه 30 بازی مصدوم شد و جای خود را به آلن داد.

لیونل مسی در دقیقه 54 بازی بود که وارد زمین شد و اولین حضور خود در تیم آمریکایی را تجربه کرد. مسی در دقیقه 94 این بازی در حالی که بازی یک بر یک مساوی بود، از روی ضربه ایستگاهی یک گل دیدنی به ثمر رساند و کاری کرد که اینترمیامی هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد و مانع از آن شد تا در اولین بازی او، اینتر میامی متوقف شود. مسی هنر خود را در همان بازی اولش برای اینتر میامی نشان داد و یک کاشته دیدنی زد.

مسی پس از پایان بازی با هم تیمی های خود در رختکن عکس یادگاری گرفت و این عکس برای مسی تبدیل به یک قاب ماندگار می شود. ستاره آرژانتینی با در دست گرفتن فرای، به این بازیکن روحیه داد.

1471