جنجالی که فرناندو سانتوس در تیم ملی لهستان ایجاد کرد

جنجالی که فرناندو سانتوس در تیم ملی لهستان ایجاد کرد

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی لهستان روزهای عجیبی را تجربه می کند.

به گزارش فوتبالی، در حالی که عربستانی ها توافق فرناندو سانتوس، سرمربی پرتغالی تیم ملی لهستان با باشگاه الشباب را قطعی می دانند، تیم ملی لهستان کاملا گیج شده است. در حقیقت عربستانی ها می گویند که توافقات نهایی شده است، مسئله ای که رسانه های لهستانی را کاملا گیج کرده چرا که ممکن است که مربی خود را تنها پس از چند ماه گذشت از آغاز کارش از دست بدهند. 

سانتوس فقط چهار بار روی نیمکت تیم ملی لهستان نشسته است. بیانیه فدراسیون فوتبال لهستان نیز نه تنها تردیدها را کم نکرد بلکه آنها را افزایش داد. در این بیانیه آمده است:"سرمربی در حال حاضر در تعطیلات است. یک هفته پیش در لهستان بود تا در بازی سوپرجام میان راکوف و لژیا ورشو حضور پیدا کند و هیچ نشانه ای در مورد تغییر برنامه های حرفه ای او وجود ندارد."

در حقیقت بیانیه فدراسیون فوتبال لهستان به هیچ وجه احتمال حضور سانتوس در الشباب را تکذیب نمی کند.  به گفته رسانه های لهستانی، سانتوس در ساعات اخیر پاسخ تماس های نمایندگان فدراسیون فوتبال لهستان را نداده است. 

لهستان با هدایت سانتوس در سه بازی خود در مرحله راهیابی به یورو، دو شکست و یک پیروزی داشته است. آنها در دیدار دوستانه مقابل آلمان پیروز شدند اما شکست مقابل مولداوی باعث شد تا انتقادها به سانتوس شدت بگیرد. حالا مشخص نیست که آیا سرمربی سابق تیم ملی پرتغالی در لهستان می ماند یا راهی الشباب می شود.

4125