کلید موفقیت منچستریونایتد در فصل آینده از زبان واران

کلید موفقیت منچستریونایتد در فصل آینده از زبان واران

پایگاه خبری فوتبالی - رافائل واران ستاره فرانسوی منچستریونایتد معتقد است که آن‌ها در صورت ایمان داشتن به توانایی های خود، می توانند منچسترسیتی را در فصل آینده به چالش بکشند و برای قهرمانی بجنگند.

به گزارش فوتبالی، فصل گذشته شیاطین سرخ شروعی ناامید کننده ای داشتند، اما رفته رفته توانستند به رده های بالای جدول برگردند و در نهایت، بعد از منچسترسیتی و آرسنال به رده سوم رسیدند تا سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند. یونایتد همچنین موفق به فتح تورنمنت جام اتحادیه انگلیس نیز شد. 

به نقل از دیلی میرر، مدافع سابق رئال مادرید راجع به منچستریونایتد در فصل آینده گفت: "باید به خودمان ایمان داشته باشیم. بعضی وقت ها فاصله میان یک تیم خوب و یک تیم فوق العاده، فقط ذهنی و روانی است. فصل جدید در راه است و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. می دانیم که به چالش کشیدن منچسترسیتی و رقابت با آن ها کار سختی است، اما ما به خودمان ایمان داریم و به نظرم می توانیم این کار را انجام دهیم."

رافائل واران در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال 2021 با مبلغ سی و چهار میلیون پوند از رئال مادرید به منچستریونایتد پیوست و توانسته با کنار زدن هری مگوایر به ترکیب اصلی راه پیدا کند و حالا زوج قدرتمندی با لیساندرو مارتینز تشکیل داده است.

4416