احتمال به هم خوردن انتقال هافبک لیورپول به عربستان به خاطر سگ‌هایش!

احتمال به هم خوردن انتقال هافبک لیورپول به عربستان به خاطر سگ‌هایش!

پایگاه خبری فوتبالی - فابینیو هافبک میانی برزیلی لیورپول در یک قدمی پیوستن به الاتحاد عربستان قرار دارد اما یک مشکل ناگهانی ممکن است که همه چیز را به هم بزند.

به گزارش فوتبالی، نشریه اتلتیک گزارش داده است که الاتحاد حاضر شده تا برای خرید فابینیو 47 میلیون یورو به لیورپول بپردازد و خود این بازیکن هم سالی 25 میلیون یورو دستمزد خواهد گرفت و می تواند در کنار بازیکنانی نظیر کانته، بنزما و سرگی میلینکوویچ ساویچ بازی کند. 

اما در ساعات اخیر به نظر می رسد که یک مشکل جدی باعث شده تا انتقال فابینیو به الاتحاد به مشکل بخورد و چه بسا غیرممکن شود. در حقیقت  به نظر می رسد که صدور مجوز برای سگ های این بازیکن از جانب دولت عربستان دچار مشکل خواهد شد.  دولت عربستان نژاد سگ فابینیو که "بولداگ فرانسوی" است را خطرناک می داند و ورود چنین نژادی به کشور عربستان ممنوع است. دولت عربستان سگ های نژادهای دیگر نظیر پیتبول ها را هم ممنوع کرده است.

باید دید که آیا باشگاه الاتحاد می تواند این مشکل را حل کند یا نه چرا که بعید است که هافبک لیورپول بخواهد بدون سگ هایش به کشور عربستان سفر کند. فابینیو می توانست یکی از مهمترین خریدهای تابستانی لیگ عربستان باشد چرا که این بازیکن همچنان مهره ای کلیدی در تیم کلوپ بود.

4125