گزارش ویژه/ بررسی اعتصاب بازیکنان استقلال در آستانه لیگ برتر؛ با طعم استوری!

گزارش ویژه/ بررسی اعتصاب بازیکنان استقلال در آستانه لیگ برتر؛ با طعم استوری!

پایگاه خبری فوتبالی- روزهای عجیب استقلال در آستانه لیگ تمام‌شدنی نیست.

به گزارش فوتبالی زوج جواد نکونام و علی خطیر مسئولیت فنی و مدیریتی تیمی را به عهده دارند که به خاطر مشکلات گذشته و همچنین بدهی های سنگین باشگاه استقلال که بالغ بر 800 میلیارد تومان است، روزهای پر چالشی را سپری کنند.

از سویی استقلال به خاطر عملکرد مدیران گذشته، بحران های مالی دارد و حتی حساب باشگاه بسته شده و از سویی هواداران انتظار خریدهای خوب از مدیریت دارند. جدا از همه اینها، بازیکنان هم انتظار دارند، پول به حسابشان واریز شود. 

در کنار همه این اتفاقات بازیکنان استقلال به نشانه اعتراض به پول نگرفتن، دیروز تمرین ریکاوری را برگزار نکردند و البته همین کارشان باعث انتقاد کانالها و صفحات هواداری از آنها شده است. اینکه چرا باید در آستانه لیگ برتر، بازیکنان اعتراض کنند و اگرچه استقلالی‌ها حق دارند از دست مدیران باشگاه به خاطر پرداخت نشدن بخشی از مطالباتشان گلایه باشند اما اعتصاب در این مقطع، هیچ فایده‌ای ندارد و این تیم را از نظر فنی عقب می اندازد.

حتی خبرگزاری آنا وابسته به دانشگاه آزاد هم به این ماجرا پرداخته و در این باره نوشته است:«استقلال به جای اعتصاب کردن باید حرف خود را به گوش مدیران باشگاه برسانند و البته بدانند که علی خطیر هم تازه آمده و طبعاً نیاز به زمان دارد تا بتواند مشکلات را حل کند. اگر بازیکنان استقلال خودشان را جای او یا جواد نکونام بگذارند، متوجه عمق مشکلات می‌شوند. البته بازیکنان هم حق دارند پولشان را بگیرند و تا همین امروز هم زیادی صبر کرده‌اند اما خیلی بعید است که مشکلات باشگاه استقلال با اعتصاب بازیکنان حل شود به خصوص در آستانه لیگ که تمرین نکردن آنها در شروع مسابقات به تیم ضربه خواهد زد.»

تا این لحظه شش بازیکن اصلی استقلال یعنی سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، صالح حردانی، سعید مهری، زبیرنیک نفس، جعفر سلمانی و پیمان بابایی استوری گذاشته و خواستار حل مشکلات مالی استقلال شده‌اند. البته همه بازیکنان استقلال استوری نگذاشته‌اند که مشخص است در این ماجرا، همه تیم با یکدیگر هماهنگ نبوده‌اند.

1984