پپ گواردیولا، ستاره خود را "جایگزین ناشدنی" خواند

پپ گواردیولا، ستاره خود را "جایگزین ناشدنی" خواند

پایگاه خبری فوتبالی –  پپ گواردیولا، کایل واکر را "جایگزین ناشدنی" خواند و ادعا کرد که منچستر سیتی برای جلوگیری از جدایی این مدافع به مقصد بایرن مونیخ تمام تلاش خود را خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، گفته می‌شود که مدافع انگلیسی، پیش تر به سیتیزن‌ها اطلاع داده که مایل است به بوندسلیگا و بایرن مونیخ ملحق شود. این باور وجود دارد که به این مدافع با تجربه قراردادی دو ساله با بندی برای تمدید یک ساله پیشنهاد شده که بر خلاف سیاست‌های باشگاه مبنی بر عدم پیشنهاد قرارداد بیشتر از یک سال به بازیکنان بیشتر از 30 سال است. با وجود اینکه بایرن مونیخ مایل است تا در سریع ترین زمان ممکن این قرارداد را به پایان برساند، گواردیولا اصرار دارد که باشگاه هرکاری که لازم باشد، انجام خواهد داد تا این بازیکن انگلیسی را حفظ کند.

گواردیولا در اینباره گفته است:" کایل برای ما بازیکن بسیار مهمی است. او توانایی‌های خاصی دارد که پیدا کردنشان بسیار دشوار است. نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد، هر دو باشگاه در تماس هستند. ما برای حفظ کردن او خواهیم جنگید، مطمئنم بایرن هم همین کار را خواهد کرد. نمی‌دانم این ماجرا چطور خواهد شد." او همچنین اخباری که ادعا می‌کردند او از لیست تیم برای بازی دوستانه سیتی مقابل بایرن در ژاپن، کنار گذاشته خواهد شد را تکذیب کرد و گفت:" بله، البته. او هنوز بازیکن ماست. او بازیکن ماست. ما نیاز داریم تا با بهترین بازیکنان خود مقابل بایرن مونیخ بازی کنیم و امیدواریم که او کل فصل را با ما بماند. چرا او نباید بازی کند؟"

2102