پاسخ منفی شماره هفت سابق رئال مادرید به تیم مسی

پاسخ منفی شماره هفت سابق رئال مادرید به تیم مسی

پایگاه خبری فوتبالی - نشریات بلژیک گزارش داده اند که ادن هازارد بازیکن بلژیکی رئال مادرید پیشنهاد حضور در اینتر میامی را رد کرده است.

به گزارش فوتبالی، اینتر میامی در ادامه بریز و بپاش های خود در تابستان در تلاش بوده تا ادن هازارد را به خدمت بگیرد. بازیکن بلژیکی پس از چهار فصل ناموفق در رئال مادرید، با فسخ قراردادش از این تیم جدا شد. او در چهار سالی که در رئال بود، هرگز نتوانست انتظارات را برآورده کند اما با این وجود، اینتر میامی در ادامه پروژه پرهزینه خود و پس از جذب بازیکنانی نظیر مسی، بوسکتس و آلبا می خواست که هازارد را هم به خدمت بگیرد. بازیکن بلژیکی به این پیشنهاد پاسخ منفی داده است. در حقیقت هازارد برنامه ای برای ترک فوتبال اروپا ندارد و به همین خاطر به پیشنهادهایی که از خاور میانه به او برسد هم پاسخ منفی خواهد داد.

در حال حاضر به نظر می رسد که احتمال بازنشستگی هازارد از فوتبال خیلی زیاد است. او بعد از جام جهانی از تیم ملی بلژیک وداع کرد و حالا ممکن است که به فوتبالش کلا خاتمه ببخشد. او با پیشنهادهایی هم برای بازگشت به فوتبال بلژیک مواجه شده اما مشخص نیست که ایا به انها پاسخ مثبت می دهد یا نه.

4125