هدف نقل و انتقالاتی بارسلونا، گزینه جدید چلسی به عنوان جایگزین کایسدو

هدف نقل و انتقالاتی بارسلونا، گزینه جدید چلسی به عنوان جایگزین کایسدو

پایگاه خبری فوتبالی – باشگاه چلسی، مارتین زوبیمندی، که هدف تیم بارسلونا بوده است را به عنوان گزینه جایگزین مویسس کایسدو در نطر دارد.

به گزارش فوتبالی، چلسی در حال بازسازی خط هافبک تیم خود است زیرا با وجود جدایی بازیکنانی مانند انگولو کانته، کای هاورتز، میسون مونت، متئو کواچیچ و روبن لوفتوس چیک گزینه‌های خط میانی این تیم محدود شده است. آبی‌های لندن امیدوارند تا 2 هافبک یا بیشتر را برای شروع رقابت‌های 24-2023 به تیم خود اضافه کنند.

چلسی چند ماه گذشته را در تلاش برای جذب مویسس کایسدو از برایتون سپری کرده است در حالی که پیشنهاد اولیه 70 میلیون پوندی این تیم توسط برایتون رد شده است و گفته می‌شود که مرغ‌های دریایی برای هافبک اکوادوری خود حدود 100 میلیون پوند طلب کرده اند.

حالا به نقل از Fichajes، چلسی زوبیمندی را به عنوان گزینه ایده‌آل جایگزین کایسدو شناسایی کرده است و آماده است تا بند فسخ 52 میلیون پوندی این بازیکن اسپانیایی را فعال کند. زوبیمندی که تا سال 2027 با رئال سوسیداد قرارداد دارد و می‌تواند خرید بسیار خوبی برای شیرهای لندن به شمار بیاید. او میتواند به همراه انزو فرناندز، خرید زمستانی چلسی، محور دوگانه کمربند میانی چلسی را شکل بدهد. با توجه به شرایط مالی پیچیده بارسلونا به نظر نمی‌رسد که رقابت سختی بین بارسلونا و چلسی برای جذب هافبک اسپانیایی ‌رخ دهد.

2102