اسطوره منچستریونایتد، ذخیره نویر می‌شود؟

اسطوره منچستریونایتد، ذخیره نویر می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - داوید دخیا دروازه بان اسپانیایی پس از بیش از یک دهه حضور در منچستریونایتد، در حال حاضر با اتمام قراردادش بدون تیم است و هنوز مقصد اینده خود را مشخص نکرده است.

به گزارش فوتبالی، توبی آلتشافل خبرنگار آلمانی گزارش داده است که بایرن مونیخ به دنبال دروازه بان می گردد و گزینه جدید آنها نیز داوید دخیا است. در حقیقت الکساندر نوبل دروازه بان آلمانی به صورت قرضی راهی اشتوتگارت شد و یان سومر نیز احتمالا راهی اینتر خواهد شد. در این شرایط، مدیران بایرن به دنبال یک رقیب برای نویر هستند که داوید خیا می تواند گزینه محبوبشان باشد. البته بایرن به خرید یک دروازه بان اسپانیایی دیگر یعنی داوید رایا نیز فکر می کند که در حال حاضر در برنتفورد حضور دارد و تجربه حضور در تیم ملی اسپانیا را هم داشته است.

پی اس جی و بایرن مونیخ دو غول فوتبال اروپا هستند که در حال حاضر به دنبال جذب دروازه بان ذخیره باکیفیت هستند. هر دو باشگاه به دنبال خرید یاسین بونو از سویا بودند اما نتوانستند نظر باشگاه اسپانیایی را برای این انتقال جلب کنند. هر دو باشگاه به دنبال خرید دروازه بان هستند و باید دید که در نهایت به سراغ چه گزینه ای خواهند رفت.

4125