کنایه سرمربی اتلتیکو مادرید به ستاره 126 میلیونی

کنایه سرمربی اتلتیکو مادرید به ستاره 126 میلیونی

پایگاه خبری فوتبالی - دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید به ژائو فلیکس ستاره پرتغالی هشدار داد که هیچ بازیکنی از باشگاه اتلتیکو مادرید بزرگ‌تر نیست. 

به گزارش فوتبالی، ستاره پرتغالی نیم فصل دوم فصل گذشته را با انتقالی گران قیمت به صورت قرضی در چلسی سپری کرد، اما با وجود اینکه در قرارداد او بندی برای خرید دائمی‌اش توسط چلسی وجود نداشت، آبی‌های لندن تصمیم گرفتند پس از 4 گلی که مهاجم پرتغالی در 20 بازی‌اش برای این تیم به ثمر رساند، اقدامی برای جذب دائمی او انجام ندهند. حالا فلیکس پس از بازگشت به اتلتیکو، بار دیگر علاقه اش به ترک این تیم را اعلام کرده است و بارسلونا را به عنوان مقصد رویایی خود عنوان کرده است.  

به نقل از سایت آ اس، حالا سیمئونه به فلیکس دستور داده تا با تیم دوم اتلتیکو مادرید تمرین کند تا زمانی که یک خریدار برای او پیدا شود. سرمربی آرژانتینی گفت: "مهم ترین نکته این است که هیچ کس در این تیم از اتلتیکو مادرید بزرگ تر نیست. اتلتی خیلی از همه ما مهم تر است. در زمانی که برای این اتلتیکو مادرید کار می کنیم، باید 100% توان خود را به کار بگیریم، چون هیچ کس، بزرگ تر از اتلتیکو مادرید نیست."

4416