رسمی؛ جردن هندرسون به تیم استیون جرارد در فوتبال عربستان پیوست

رسمی؛ جردن هندرسون به تیم استیون جرارد در فوتبال عربستان پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - جردن هندرسون که کاپیتان لیورپول بود و با به پایان رسیدن فصل 2022/23 تصمیم گرفت که دیگر لیورپول را ترک کند، اکنون به تیم الاتفاق عربستان پیوسته است.

به گزارش فوتبالی، تیم های عربستانی در این تابستان بازیکنان زیادی را از فوتبال اروپا جذب کرده اند و اکنون جردن هندرسون هم به تیم الاتفاق عربستان پیوسته است و به عنوان یک خرید جدید راهی فوتبال عربستان شده است.

الاتفاق عربستان برای به خدمت گرفتن جردن هندرسون مبلغ 12 میلیون پوند را به باشگاه لیورپول پرداخته است و در واقع لیورپولی ها هندرسون را به فروش رساندند. از سوی دیگر قراردادی که باشگاه الاتفاق عربستان با جردن هندرسون بسته است یک قرارداد سه ساله است و تا سال 2026 اعتبار خواهد داشت.

استیون جرارد در حال حاضر سرمربی تیم الاتفاق عربستان است. او در لیورپول با جردن هندرسون هم‌تیمی بوده و اکنون در الاتفاق عربستان سرمربی جردن هندرسون می شود و به این ترتیب دو تا از کاپیتان های لیورپول در الاتفاق عربستان در کنار هم قرار می گیرند و باید دید که اوضاع برای آن ها به چه شکل پیش خواهد رفت. رقابت در فصل جدید لیگ عربستان با توجه به ستاره هایی که در این تابستان راهی این لیگ شده اند، در اوج حساسیت برگزار خواهد شد.

1470