رسمی/ خروج اسطوره بارسلونا از گرمیو

رسمی/ خروج اسطوره بارسلونا از گرمیو

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیس سوارز ستاره اروگوئه ای به صورت رسمی اعلام کرد که یک سال زودتر از پایان قراردادش، گرمیو را ترک خواهد کرد، اما فعلاً هیچ نقشه ای برای پیوستن به اینتر میامی و هم تیمی شدن با لیونل مسی ندارد.

به گزارش فوتبالی، در پنجره نقل و انتقالات زمستانی، لوئیس سوارز تصمیم گرفت تا با عقد قراردادی دو ساله به گرمیو بپیوندد و حالا در روز شنبه اعلام کرد که می خواهد زودتر از پایان قراردادش از این باشگاه جدا شود.

به نقل از سایت گل، ستاره سابق تیم های بارسلونا و لیورپول در این باره گفت: "احساس می کنم که سال آینده من نمی توانم به خاطر وضعیت جسمانی و همچنین سطح بالای لیگ برزیل، در بهترین وضعیت خودم باشم و به همین خاطر، من و باشگاه گرمیو راجع به یک راه حل مناسب صحبت کردیم و حالا یک سال زودتر، این باشگاه را ترک خواهم کرد."

"خوشحالم که گرمیو با درخواست من موافقت کرد و از این بابت از آن ها تشکر می کنم. نمی دانم که آیا در باشگاه دیگری بازی خواهم کرد یا خیر، اما فعلاً مشکل جدی با زانویم دارم که همه راجع به آن دارم. از هواداران گرمیو می خواهم که حقیقت را ببینند که یک بازیکن 37 ساله با وجود مشکل بزرگ در زانویش، همیشه برای آن ها جنگیده است."

4416