لیونل مسی به بارسلونا بازخواهد گشت

لیونل مسی به بارسلونا بازخواهد گشت

پایگاه خبری فوتبالی - خورخه ماس یکی از مالکان اینتر میامی اذعان کرد که هرکاری می کند که لیونل مسی یک مراسم خداحافظی مناسب در نیوکمپ و در مقابل چشمان هواداران بارسلونا داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، دارنده هفت توپ طلا در سال 2021 بعد از به توافق نرسیدن با بارسلونا بر سر تمدید قراردادش، به صورت رایگان از این باشگاه جدا شد و به پی اس جی پیوست. او 2 سال در لیگ فرانسه توپ زد و به گفته خودش دوران سختی را سپری کرد و در نهایت در تابستان امسال از این باشگاه جدا شد. مسی بعد از جدا شدن از پی اس جی، تصمیم گرفت تا به جای بازگشت به بارسلونا، به اینتر میامی بپیوندد. 

به نقل از سایت گل، مسی هیچ وقت شانس خداحافظی با هواداران بارسلونا را پیدا نکرد. اگرچه او دوست داشت در همین تابستان به نیوکمپ بازگردد، اما شرایط برای بازگشتش مهیا نشد. خورخه ماس مالک اینتر میامی گفت: "نمی دانم اگر قرار باشد یک بازی دوستانه یا یک بازی خداحافظی برگزار شود. بارسلونا هرساله در تابستان، تورنمنت خوان گمپر را برگزار می کند. امیدوارم در آینده ای نزدیک لیونل مسی بتواند دوباره به نیوکمپ باز گردد و یک خداحافظی مناسب با هواداران بارسلونا داشته باشد. او لیاقت چنین مراسمی را دارد."

"خبری از قرض داده شدن مسی به بارسلونا نیست و هیچ وقت قرار نیست این اتفاق بیافتد."

4416