میراسماعیلی با حکم رفع تعلیق در فدراسیون جودو حاضر شد(عکس)

میراسماعیلی با حکم رفع تعلیق در فدراسیون جودو حاضر شد(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- رییس پیشین فدراسیون جودو دوباره پس از مدتی غیبت به محل کار خود بازگشت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از آنا، خردادماه سال جاری آرش میراسماعیلی رئیس وقت فدراسیون جودو به دلیل شاکی خصوصی، از ریاست فدراسیون موقتا کنار گذاشته شد و طی حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان نصرالله پریچهره به عنوان سرپرست فدراسیون جودو معرفی و میراسماعیلی برای پیگیری مراحل قانونی برای مدتی از مسوولیت خود تعلیق شد.

پس از بررسی‌های صورت گرفته از طرف دادگاه کارکنان دولت، میراسماعیلی از اتهامات مطروحه تبرئه شد تا تعلیق او برداشته شود. این حکم به دبیرخانه وزارت ورزش و جوانان نیز ارسال شد تا کارهای مربوط به حضور دوباره‌اش در فدراسیون جودو انجام شود.

اکنون هم پس از پایان پروسه اداری این مساله، آرش میراسماعیلی رییس وقت فدراسیون جودو با در دست داشتن حکم رفع تلیق خود و استقبال برخی از کارکنان این فدراسیون از جمله مهدی گرایلی نایب رییس، فخیمی مدیر حراست فدراسیون، محمدرضا مدنی پیشکسوت جودو و مدیر کمیته فنی فدراسیون، هادی کردی رییس هیات جودو لرستان، شهرام ساکی رییس هیات جودو بروجرد، مریم بهاروند نایب رییس بانوان، پیمان ترکاشوند رییس هیات تهران به همراه برخی دیگر از نفرات و خانواده این رشته به محل کار خود بازگشت.

1999