مدافع رئال مادرید: بارسلونا را در لالیگا خرد خواهیم کرد

مدافع رئال مادرید: بارسلونا را در لالیگا خرد خواهیم کرد

پایگاه خبری فوتبالی - دنی کارواخال مدافع رئال مادرید علیرغم شکست مقابل بارسلونا در بازی دوستانه، مطمئن است که کاتالان‌ها در طول فصل شکست خواهند داد.

به گزارش فوتبالی، تیم های بارسلونا و رئال مادرید در دیداری دوستانه در بامداد یک شنبه مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت بلوگرانا با گل های عثمان دمبله، فرمین لوپز و فران تورس به پیروزی سه بر صفر دست یافتند. با وجود این شکست سنگین، دنی کارواخال مطمئن است که آن ها می توانند بارسلونا را در لالیگا خرد کنند. 

به نقل از سایت گل، دنی کارواخال راجع به این بازی دوستانه گفت: "باختن به بارسلونا لذت بخش نیست، اما مطمئنم که در بازی های اصلی، می توانیم از آن ها عبور کنیم. ما موقعیت های خیلی خوبی در این بازی ساختیم. 5 بار به تیر دروازه زدیم و وینیسیوس پنالتی اش را از دست داد. نگران نیستیم، وقتی که لحظه بازی فرا برسد، ما بارسلونا را شکست خواهیم داد."

رئال مادرید در پنجره تابستانی تقریباً فعال بوده. آن‌ها توانستند جود بلینگام را با رقم 100 میلیون یورو به دست بیاورند و در ادامه به سراغ خوسلو، آردا گولر و فران گارسیا رفتند و توانستند آن ها را به ترکیب خود اضافه کنند. لوس بلانکوس به دنبال جذب کیلیان امباپه نیز است، اما این داستان پیچیده است.

4416