کاپیتان‌های جدید لیورپول مشخص شدند

کاپیتان‌های جدید لیورپول مشخص شدند

پایگاه خبری فوتبالی - ویرجیل فن دایک به عنوان کاپیتان اول و ترنت الکساندر آرنولد به عنوان کاپیتان دوم باشگاه لیورپول انتخاب شدند. 

به گزارش فوتبالی، در هفته گذشته، جوردن هندرسون کاپیتان فصل گذشته قرمزهای بندرمرسی ساید با قبول پیشنهاد الاتفاق عربستان از لیورپول جدا شد و به تیم استیون جرارد در عربستان پیوست. یک ماه قبل تر از این انتقال، جیمز میلنر نیز تصمیم گرفت تا از آنفیلد خارج شود و به برایتون پیوست و بدین ترتیب، یورگن کلوپ کاپیتان های اول و دوم خودش را در فاصله یک ماه از دست داد. 

به نقل از سایت گل، در حالی که تنها 10 روز تا شروع فصل جدید لیگ برتر انگلیس باقی مانده، باشگاه لیورپول در یک بیانیه ای که در وبسایت رسمی این باشگاه منتشر شد، اعلام کرد که ویرجیل فن دایک به عنوان جانشین جوردن هندرسون، کاپیتان اول این باشگاه شد و ترنت الکساندر آرنولد نیز جانشین جیمز میلنر شد و حالا در میان کاپیتان های باشگاه دوران کودکی اش قرار دارد. 

فن دایک راجع به این قضیه گفت: "واقعاً روز بزرگی برای من، همسرم و خانواده ام است. احساس بسیار خاصی دارم و نمی توانم آن را بیان کنم. من کاپیتان تیم ملی هلند هستم و بابت آن قضیه نیز به خودم افتخار می کنم."

4416