عکس؛ حضور دو هافبک لیورپول در فصل جدید لیگ عربستان

عکس؛ حضور دو هافبک لیورپول در فصل جدید لیگ عربستان

پایگاه خبری فوتبالی - عملکرد تیم های عربستانی در پنجره نقل و انتقالاتی این تابستان در نوع خود شگفت انگیز بوده است چرا که ستاره های زیادی از فوتبال اروپا تصمیم گرفتند که راهی فوتبال عربستان شوند و به این ترتیب لیگ حرفه ای عربستان برای فصل جدید تبدیل به یک لیگ پر ستاره شده است.

به گزارش فوتبالی، فابینیو به طور رسمی با قراردادی سه ساله از لیورپول راهی تیم الاتحاد عربستان شده است و به این ترتیب با انگولو کانته و کریم بنزما هم‌تیمی می شود. فابینیو از سال 2018 در لیورپول حضور داشت و در خط هافبک این تیم وظیفه هافبک دفاعی را بر عهده داشت.

جردن هندرسون دیگر هافبک لیورپول است که او هم در این تابستان راهی رقابت های لیگ حرفه ای عربستان شده است. البته جردن هندرسون با فابینیو دیگر هم‌تیمی نیست بلکه این بازیکن رقیب هم می شوند.

هندرسون که کاپیتان لیورپولی ها بود، به تیم الاتفاق عربستان پیوسته است. الاتفاق عربستان همان تیمی است که استیون جرارد هدایت آن را بر عهده دارد و به این ترتیب جرارد و هندرسون که کاپیتان های سابق لیورپول هستند، اکنون در لیگ عربستان با هم کار خواهند کرد و باید دید که اوضاع برای آن ها به چه شکل پیش می رود.

1470