دو گزینه منچسترسیتی برای جانشینی محرز

دو گزینه منچسترسیتی برای جانشینی محرز

پایگاه خبری فوتبالی - جدایی ریاض محرز و انتقال این بازیکن به لیگ عربستان باعث شده تا منچسترسیتی به دنبال تقویت در خط حمله باشد.

به گزارش فوتبالی، گواردیولا به دنبال خرید جایگزین برای بازیکن الجزایری است و فابریزیو رومانو خرنگار ایتالیایی گزارش داده است که دوکو بال راست بلژیکی به گزینه محبوب گواردیولا تبدیل شده است. البته گفته می شود که سرمربی منچسترسیتی به خرید مایکل اولیسه از کریستال پالاس هم علاقه دارد که مورد توجه چلسی نیز قرار دارد.

ژرمی دوکو مهاجم 21 ساله در حال حاضر در باشگاه رن فرانسه توپ می زند که قیمتش در سایت ترانسفرمارکت 28 میلیون یوروست. این بازیکن یکی از جدیدترین جواهرات فوتبال بلژیک به شمار می رود. تکنیک بالای این بازیکن باعث شده تا برخی بگویند که او بهترین جایگزین برای هازارد در تیم ملی بلژیک است و آینده درخشانی دارد. این بازیکن در آکادمی اندرلخت رشد کرده و در سال 2020 با 26 میلیون یورو راهی رن فرانسه شد.

مایکل اولیسه مهاجم 21 ساله نیز در انگلیس متولد شده اما در رده های پایه برای فرانسه بازی کرده است. وینگر کریستال پالاس در حال حاضر 38 میلیون یورو ارزش دارد که درخشش او در فصل گذشته باعث شده تا بزرگان لیگ انگلیس برای خرید او رقابت کنند.

4125