سرمربی سابق برزیل، هدایت تیم دشمن مسی را به عهده گرفت

سرمربی سابق برزیل، هدایت تیم دشمن مسی را به عهده گرفت

پایگاه خبری فوتبالی - سایت برزیلی "او گلوبو" خبر داده است که تیته سرمربی سابق تیم ملی برزیل که از زمان ترک سلسائو بعد از جام جهانی بدون تیم بود، هدایت اورلاندو سیتی را به عهده خواهد گرفت.

به گزارش فوتبالی، اورلاندو و اینتر میامی دو باشگاه اصلی ایالت فلوریدا به شمار می روند و به همین خاطر دو تیم در سالهای اخیر رقابت داغی با همدیگر داشته اند. در حال حاضر هر دو باشگاه در تلاش هستند تا به بهترین تیم فلوریدا تبدیل شوند که دو باشگاه بامداد پنجشنبه در یک شانزدهم نهایی لیگزکاپ به مصاف همدیگر خواهند رفت.

اینتر میامی که فصل کابوس واری را پشت سر گذاشته بود، با حضور تاتا مارتینو روی نیمکت و بوسکتس و مسی در ترکیب اصلی (که آلبا و سوارز نیز به زودی به آنها اضافه می شوند)، در هفته های اخیر حس و حال بهتری پیدا کرده است .آنها با دو پیروزی اخیرشان به یک شانزدهم نهایی لیگزکاپ رسیده اند و امیدوارند که بتوانند اورلاندو را شکست بدهند. اورلاندو بعد از بازی فردا شب صاحب مربی جدید خود یعنی تیته خواهد شد.

تیته پس از ناکامی در جام جهانی قطر از تیم ملی برزیل کنار رفت. در حال حاضر دینیز به عنوان سرمربی موقت هدایت سلسائو را به عهده گرفته است که کارلو آنچلوتی در تابستان 2024 هدایت تیم ملی برزیل را به عهده خواهد گرفت.

4125