وقتی گلزنی در فینال چمپیونز لیگ، زندگی ستاره منچسترسیتی را تغییر داد

وقتی گلزنی در فینال چمپیونز لیگ، زندگی ستاره منچسترسیتی را تغییر داد

پایگاه خبری فوتبالی - رودری ستاره منچسترسیتی فاش کرد که هنوز نتوانسته با خاطره خوش گلزنی در فینال لیگ قهرمانان اروپا کنار بیاید. 

به گزارش فوتبالی، در فینال چمپیونز لیگ، تیم های اینتر و منچسترسیتی در شهر استانبول به مصاف هم رفتند که در نهایت سیتیزن ها توانستند با تک گل رودری، برای اولین جام قهرمانی چمپیونز لیگ را بالای سر ببرند و 3 گانه خود را تکمیل کنند. سیتیزن ها علاوه بر قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، موفق به فتح لیگ برتر و جام حذفی انگلیس شدند.

به نقل از دیلی میل، هافبک سابق اتلتیکو مادرید راجع به این گل گفت: "5000 هزار بار این گل را تماشا کرده ام، با زبان های متفاوت. من با گزارشگری انگلیسی، اسپانیایی، آلمانی و ایتالیایی آن را دیده ام. واقعا خاص و ویژه است و بخشی از فوتبال می باشد که از این لحظات لذت ببریم. مخصوصاً وقتی شما در پست هافبک دفاعی بازی می کنید و خیلی فرصت گلزنی ندارید. وقتی من در تعطیلات بودم، هواداران شروع به خواندن آهنگ من کردند، پس می توانم بگویم که زندگی ام تغییر کرده است. امیدوارم بتوانم در فصل جدید، آرامش خودم را حفظ کنم، چون حفظ آرامش یکی از ویژگی های خاص من است و همه مرا با این خصوصیت به یاد می آورند."

4416