عکس؛ چهره جالب ستاره خشن سابق لیورپول اینبار با مو!

عکس؛ چهره جالب ستاره خشن سابق لیورپول اینبار با مو!

پایگاه خبری فوتبالی – مارتین اسکرتل، ستاره سابق تیم لیورپول، با چهره جدید خود به همراه مو، طرفداران دنیای فوتبال که به چهره بدون مو او عادت داشتند را شوکه کرده است.

به گزارش فوتبالی، مدافع خشن لیورپول که 8 سال را در آنفیلد سپری کرد با کله تراشیده شده و بازوهای خالکوبی شده اش شناخته می‌شد. این مدافع اهل جمهوری چک، پس از جدایی اش از لیورپول در سال 2016، برای تیم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های فنرباغچه و آتالانتا به میدان رفت و همچنان در میان طرفداران لیورپول، چهره ای محبوب به شمار می‌رود. اسکرتل به همراه دیگر بازیکن قدیمی لیورپولی‌ها یعنی لوکاس لیوا، در کنار شاگردان یورگن کلوپ در تور پیش فصل لیورپول در آسیا حضور داشته است و پس از اینکه در یک برنامه تلویزیونی حضور پیدا کرد، طرفداران را با ظاهر جدید خود شوکه کرد.


یکی از طرفداران لیورپول در شبکه‌های اجتماعی در اینباره گفت:" اسکرتل در تمام دوران حضورش در لیورپول مو داشته و خودش آن‌‌ها را می‌تراشیده."

دیگری گفت:" اصلا نمی‌توانم به موهای اسکرتل عادت کنم."

اسکرتل همچنان به باشگاه قدیمی خود علاقه مند است و سال پیش در مصاحبه قبل از بازی اسطوره‌ها که در آنفیلد برگزار شد، گفت:" وقتی هنوز فوتبال بازی می‌کردم، سرم خیلی شلوغ بود و وقت نداشتم به اینجا برگردم تا بازی‌ها را تماشا کنم اما قطعا تیم و باشگاه را دنبال می‌کردم، همیشه تک تک بازی‌ها را تماشا می‌کردم و هنوز هم هیمنکار را می‌کنم. وقتی حدودا 9 سال را در جایی بگذرانید، آن تیم و شهر وارد قلبتان می‌شود. دلم برای باشگاه و اینجا تنگ شده بود و بالاخره برگشتم."

2102