همکاری دوباره نکونام و سسما؛ پازل گم‌نشدنی جواد در طی این سال‌ها!

همکاری دوباره نکونام و سسما؛ پازل گم‌نشدنی جواد در طی این سال‌ها!

پایگاه خبری فوتبالی-یوسو سسما که بامداد دیروز راهی تهران شد تا به طور رسمی کار خود را در استقلال آغاز کند حالا قرار است در چهارمین تیم مختلف با شاگرد اسبق خود در اوساسونا همکاری کند.

به گزارش فوتبالی، بعد از کلی حرف‌وحدیث بالاخره یوسو سسما به کادر فنی استقلال اضافه شد تا دستیار اسپانیایی مورد اعتماد جواد نکونام  همکاری جدیدی با وی داشته باشد. 

این مربی بدنساز که در تیم‌های خونه‌به‌خونه، نساجی و فولاد با جواد نکونام کار کرده بود حالا باید باری دیگر شایستگی‌هایش را در کنار شاگرد اسبق خود در اوساسانا به نمایش بگذارد. 

سسما که تقریباً ۹ سال به عنوان مربی بدنساز در رده‌های مختلف باشگاه اوساسونا مشغول به فعالیت بود و با چندین سرمربی نام آشنا از جمله خوزه مانوئل متئو، خاوی گارسیا و خوزه لوئیس مندلیساز کار کرده بود به نظر مهره‌ای ویژه در کادرفنی استقلال به حساب می‌آید.

 این مربی اسپانیایی که در دوران بازیگری جواد نکونام در اوساسونا رابطه خوبی با او داشت حالا چند سالی می‌شود که به عنوان مهمترین دستیار وی در تیم‌های مختلف حضور پررنگ دارد و به نوعی عامل اصلی موفقیت‌های جواد در طی سال‌های اخیر به شمار می‌آید. 

شاید بحث مقدمات حضور سسما که سابقه فعالیت چندین ساله در لالیگا را دارد در استقلال سریع‌تر رقم بخورد اما با توجه به ابهاماتی که در قرارداد وی وجود داشت و عدم توافق او با مدیران قبلی آبی‌ها این مهم تا چندی پیش میسر نشده بود اما بالاخره با تغییر مدیریت خواسته جواد نکونام برآورده شد تا یکی از اصلی‌ترین خواسته‌های نکونام برآورده شود. 

9098