اقرار گواردیولا به اینکه رایس آرسنال را به منچستر سیتی ترجیح داد

اقرار گواردیولا به اینکه رایس آرسنال را به منچستر سیتی ترجیح داد

پایگاه خبری فوتبالی – پپ گواردیولا، پس از اینکه تیمش در جذب دکلان رایس شکست خورد، بیان داشت که آرسنال یک بازیکن فوق‌العاده را جذب کرده است.

به گزارش فوتبالی، در حالی که آرسنال، در رقابت جذب دکلان رایس پیشتاز بود، منچستر سیتی نیز به این رقابت وارد شد و با پیشنهادی 90 میلیون پوندی برای جذب این ستاره 24 ساله تلاش کرد اما این مبلغ از خواسته تیم وستهم کمتر بود و آرسنال با پیشنهادی بیش از 100 میلون پوند برای این هافبک انگلیسی بازگشت. انتقال رایس به شمال لندن تبدیل به گران ترین انتقال تاریخ باشگاه آرسنال و یکی از گران ترین انتقال های تاریخ لیگ جزیره شد.

گواردیولا اعتقاد دارد که رایس بازیکن فوق‌العاده ای برای آرسنال خواهد بود و این موضوع را اعلام کرد که علی رغم علاقه تیمش به رایس، این بازیکن همیشه می‌خواست به جمع توپچی‌ها بپیوندد. گواردیولا در اینباره گفت:" رایس آرسنال را انتخاب کرد پس برایش آرزوی بهترین‌ها را دارم. او یک بازیکن مهم و یک فرد بسیار خوب است که برای آرسنال و تیم ملی انگلیس مهره ای مهم خواهد بود. بازیکن فوق‌العاده ای است."

شاگردان گواردیولا چند روز دیگر باید در سوپر کاپ انگلیس، مقابل آرسنال قرار بگیرند و این سرمربی اسپانیایی درباره این نبرد گفت:" البته که سعی خواهیم کرد که بازی را ببریم. ما دو هفته بعد آرسنال فصل را تمام کردیم و پیش فصل را نیز دو هفته پس از آن‌ها شروع کردیم پس در بهترین فرم خود نیستیم."

2102