اتحاد کلبا به شایعات دامن زد؛ عزت‌اللهی شاگرد مجیدی خواهد شد؟

اتحاد کلبا به شایعات دامن زد؛ عزت‌اللهی شاگرد مجیدی خواهد شد؟

پایگاه خبری فوتبالی- اتحاد کلبا احتمالا به‌زودی دومین بازیکن ایرانی خود را به خدمت خواهد گرفت.

به گزارش فوتبالی، سعید عزت‌اللهی پس از فصل خوبی که در لیگ دسته اول دانمارک به وایله داشت، مورد توجه باشگاه‌های زیادی قرار گرفت. ابتدا شنیده می‌شد که یحیی گل‌محمدی به جذب این هافبک ملی‌پوش علاقه‌مند است اما پرسپولیس از او خواسته تا شخصا رضایت‌نامه خود را از وایله بگیرد. 

سپاهان و استقلال هم مشتریان بعدی عزت‌اللهی بودند که آن‌ها نتوانستند او را به لیگ ایران بیاورد. در شرایطی که تصور می‌شد عزت‌اللهی به حضورش در دانمارک ادامه دهد، شواهد نشان می‌دهد او در یکقدمی پیوستن به اتحادالاکبا قرار دارد.

این باشگاه اماراتی که سکان هدایت خود را از فصل پیش در اختیار فرهاد مجیدی قرار داده، مهدی قایدی را نیز از شباب‌الاهلی به خدمت گرفت و حالا در آستانه عقد قرارداد با ایرانی دیگری است. 

یکی از صفحه‌های هواداری اتحاد کلبا در توییتر از پیوستن هافبک ایرانی خبر داده و پیج باشگاه هم با منتشر کردن تصویری که در آن چهره مشخص نیست، از اضافه شدن بازیکنی با شماره 6 به این تیم خبر داده است؛ شماره پیراهن معمول عزت‌اللهی که باعث شد تا شایعات درباره حضور او در لیگ امارت قوت بگیرد. 

همچنین در شرایطی که وایلی امشب به مصاف سیلک بورگ رفته، عزت‌اللهی برای سومین هفته پیاپی در لیست این تیم غایب است و به نظر می‌رسد این غیبت با پیوستن احتمالی او به این باشگاه اماراتی ارتباط دارد.

گفتنی است عزت‌اللهی پیشتر هم بازی در حاشیه خلیج فارس را تجربه کرده بود و مدتی را در الغرافه قطر توپ می‌زد.

2509