جزییات توافق اینتر با پدیده جدید صربستان

جزییات توافق اینتر با پدیده جدید صربستان

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر و اودینزه در حال نهایی کردن آخرین جزئیات انتقال لازار سامارژیچ هستند و نراتزوری ها برای خرید این بازیکن 15 میلیون یورو می پردازند و جیووانی فابیان را هم با بند بازگشت، راهی اودینزه می کنند.

به گزارش فوتبالی، انتقال سامارژیچ به اینتر در یک هفته گذشته نهایی شده است و حالا باید آخرین جزئیات هم به نتیجه برسد. در حقیقت اینتر حاضر شده تا 15 میلیون یورو به علاوه فابیان هافبک آکادمی خود که ده میلیون یورو ارزش دارد را به اودینزه بدهد.  البته نراتزوری ها می توانند با پرداخت 12 میلیون یورو در 2024 و 15 میلیون یورو در 2025 ، بازگشت فابیان را قطعی کنند.

سامارژیچ و فابیان هر دو  قرار است که روز دوشنبه تست پزشکی را پشت سر بگذارند و به باشگاه های جدیدشان ملحق شوند. ملی پوش 21 ساله صربستانی تجربه دو بازی برای تیم ملی کشورش را داشته  است. او در 37 بازی در اودینزه در فصل گذشته پنج گل و چهار پاس گل داشت و اینتر در نظر دارد که او را برای تقویتن خط هافبکش به خدمت بگیرد. ناپولی و میلان نیز به این بازیکن علاقه داشتند اما در نهایت اینتر توانست از رقبا سبقت بگیرد.

سامارژیچ قرار است که تا سال 2028 با اینتر قرارداد ببندد و بدین ترتیب یکی از آخرین خریدهای نراتزوری ها پیش از شروع لیگ ایتالیا خواهد بود.

4125