ورزشگاه آزادی فعلا میزبان بانوان نیست

ورزشگاه آزادی فعلا میزبان بانوان نیست

پایگاه خبری فوتبالی- کدام ورزشگاه‌ها در هفته اول می‌توانند میزبان بانوان طرفدار فوتبال باشند؟

به گزارش فوتبالی، آغاز فصل بیست و سوم لیگ برتر در حالی یک هفته به تعویق افتاده که بحث حضور زنان در ورزشگاه‌ها از همان هفته اول مسابقات هنوز وضعیت مشخصی پیدا نکرده است. 

در همین خصوص چند روز پیش برخی خبرگزاری‌ها اعلام کردند با توجه به الزامات فیفا و AFC برای حضور هواداران خانم در ورزشگاه‌ها و بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، ورزشگاه‌های یادگار امام(ره) تبریز، نقش جهان اصفهان، شهدای فولاد اهواز، آزادی تهران و شهید سلیمانی سیرجان مجوز میزبانی از زنان را دریافت کرده‌اند منتها صحبتهای امروز نایب رییس فدراسیون فوتبال نشان می‌دهد که فقط سه ورزشگاه، امکان میزبانی از بانوان در هفته اول لیگ را دارند.

قنبرزاده حضور بانوان در ورزشگاه برای هفته اول لیگ را تایید کرده اما در این باره ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان به عنوان ورزشگاهی که قطعا میزبان بانوان خواهد بود نام برده و البته گفته که اراک و اهواز هم مشکلی برای میزبانی ندارند.

نکته مهم صحبتهای قنبرزاده اینکه به گفته او ورزشگاه آزادی امکان میزبانی از بانوان را ندارد:" ورزشگاه آزادی در حال بازسازی است و فعلاً بانوان در آن حاضر نمی‌شوند."

به این نکته هم اشاره کنیم که با توجه به اظهارات نایب رییس فدراسیون فوتبال، خبری از حضور بانوان طرفدار سپاهان در بازی حساس این تیم مقابل تراکتور در ورزشگاه نقش جهان نخواهد بود.

6442