سه خرید جدید آرسنال و تجربه اولین قهرمانی با این تیم

سه خرید جدید آرسنال و تجربه اولین قهرمانی با این تیم

پایگاه خبری فوتبالی - آرسنال موفق شد مقابل منچستر سیتی در سوپرجام انگلیس به پیروزی برسد و به این ترتیب جام قهرمانی را بالای سر برد و میکل آرتتا اولین جام خود را برای فصل 2023/24 به دست آورد و باید دید که باز هم موفق می شود در این فصل جامی به دست بیاورد یا خیر.

به گزارش فوتبالی، یکی از نکته های ویژه این قهرمانی آرسنال، حضور بازیکنان جدید توپچی های لندنی بود. آرسنالی ها در این تابستان خرید های قابل توجهی داشتند. آن ها دکلان رایس را با مبلغی حدود 100 میلیون پوند از وستهام یونایتد جذب کردند. کای هاورتز را از چلسی خریداری کردند و ژورین تیمبر را هم از آژاکس خریدند.

اکنون این سه بازیکن اولین قهرمانی خود را در آرسنال تجربه کردند. جالب این که آن ها در اولین بازی رسمی خود در آرسنال موفق شدند مقابل منچستر سیتی به پیروزی برسند و اولین جام خود را به همراه توپچی های لندنی به دست بیاورند.

آرسنال خرج قابل توجهی در این تابستان انجام داده است و همین قضیه موجب می شود تا فشار روی میکل آرتتا برای فصل جدید زیاد باشد و باید دید که عملکرد او به چه شکل خواهد بود و می تواند مثل فصل گذشته برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس رقابت کند یا خیر.

1471