پیشنهاد جدید الهلال به آقای گل ایتالیا؛ هافبک ناپولی در راه الاهلی

پیشنهاد جدید الهلال به آقای گل ایتالیا؛ هافبک ناپولی در راه الاهلی

پایگاه خبری فوتبالی - عربستان در بازار نقل و انتقالات تابستانی، رفتار جنون آمیزی داشته است اما قرار نیست که این ماجرا به این زودی ها به پایان برسد.

به گزارش فوتبالی، الهلال به شدت به دنبال خرید یک ستاره است. در حقیقت در حالی که النصر با  رونالدو و الاتحاد با بنزما صاحب ستارگان خود هستند، الهلال نیز به شدت در تلاش است تا یک فوق ستاره را به خدمت بگیرد. تلاش های انها برای جذب مسی و امباپه شکست خورده و آنها به شدت در تلاش هستند تا ویکتور اوسیمهن مهاجم نیجریه ای ناپولی و آقای گل لیگ ایتالیا را به خدمت بگیرند. پیشنهاد اولیه الهلال برای اوسیمهن 140 میلیون یورو بود که رد شد چرا که ناپولی حداقل 200 میلیون یورو می خواهد. 

ناپولی در هفته های اخیر تلاش های ناکامی برای تمدید قرارداد اوسیمهن داشته است. در حقیقت ویکتور در حال حاضر در سایت ترانسفرمارکت 120 میلیون یورو ارزش دارد که چهارمین بازیکن ارزشمند دنیا پس از امباپه، هالند و وینیسیوس به شمار می رود. 

گفته می شود که الهلال در ساعات آینده با پیشنهادی جدید برای خرید اوسیمهن تلاش خواهد کرد. ناپولی حاضر شده تا به ویکتور، دستمزد سالانه 10 میلیون یورو بپردازد در حالی که الهلال حاضر است تا به این بازیکن سالی 40 میلیون یورو دستمزد بدهد. 

البته اوسیمهن تنها بازیکنی نیست که ناپولی در مورد پیوستنش به عربستان نگران است. در حقیقت پیوتر زیلینسکی لهستانی نیز با پیشنهاد الاهلی مواجه شده است. عربستانی ها حاضر شده اند تا 20 میلیون یورو به ناپولی و سالی 15 میلیون یورو به خود بازیکن بپردازند. گفته می شود که ناپولی در نظر دارد که کوپمینرس از آتالانتا را برای جانشینی او به خدمت بگیرد. 

4125