وداع مورینیو با بازیکن جدید الاهلی

وداع مورینیو با بازیکن جدید الاهلی

پایگاه خبری فوتبالی - در حالی که هنوز انتقال راجر ایبانیز مدافع برزیلی رم به الاهلی رسمی نشده، مورینیو در پیامی با مدافع تیمش وداع کرد.

به گزارش فوتبالی، مورینیو تصویری از خودش در کنار ایبانیز در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت:" موفق باشی.  می دانم که دلت برایم تنگ خواهد شد. ممنون از آخرین پیراهنی که به من هدیه دادی. حالا می توانی من و دستیارانم را یک شب خوب مهمان کنی. از عربستان لذت ببر."

رم قرار است که از فروش ایبانیز 28.5 میلیون یورو دریافت کند. در حقیقت الاهلی پس از تقویت ترکیبش در خط هافبک و حمله، با جذب ایبانیز تصمیم گرفت که خط دفاعی خود را هم تقویت کند. مورینیو نیز با اشاره به حقوق خوبی که ایبانیز دریافت می کند، با این بازیکن شوخی کرده و خواستار دریافت یک دستمزد نجومی از او شده است.

جالوروسی ها از فروش ایبانیز 25 میلیون یورو نقد به علاوه 3.5 میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد دریافت خواهند کرد که بدین ترتیب درآمدزایی خوبی از فروش این بازیکن خواهند داشت. ایبانیز امروز عصر به همراه وکیلش فردریکو مورائس به پاریس سفر خواهد کرد تا تست پزشکی را پشت سر بگذارد و رسما با الاهلی قرارداد امضا کند.

ایبانیز بدین ترتیب به دوران حضورش در رم پس از سه سال و نیم خاتمه خواهد بخشید. ایبانیز در 149 بازی خود برای جالوروسی ها 9 گل و دو پاس گل به ثبت رسانده بود.

4125