شاگرد آقای خاص به الاهلی عربستان پیوست

شاگرد آقای خاص به الاهلی عربستان پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - راجر ایبانز مدافع آ اس رم با باشگاه الاهلی به توافق رسیده و امروز تست های پزشکی اش را انجام خواهد داد. 

به گزارش فوتبالی، روز گذشته ژوزه مورینیو سرمربی جالوروسی رسماً اعلام کرد که به خاطر همکاری با این باشگاه، پیشنهادات تیم های عربستانی را رد کرده و می خواهد فصل آینده نیز روی نیمکت رم بنشیند. حالا عربستانی ها دست بردار نبودند و به سراغ شاگرد آقای خاص رفتند و توانستند با رقم 33 میلیون یورو، راجر ایبانز را به خدمت بگیرند. 

به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، جزئیات زیادی از این انتقال در دسترس قرار گرفته و تیاگو پینتو، مدیر ورزشی رم توانسته مدافع تیمش را با یک مبلغ بسیار خوب به باشگاه عربستانی بفروشد. در واقع، الاهلی 28.5 میلیون یورو را به صورت مستقیم پرداخت خواهد کرد و بقیه مبلغ را به صورت پاداش. همچنین 20 درصد از مبلغ فروش ایبانز در آینده به باشگاه رم واریز خواهد شد. ایبانز تنها 24 سال سن دارد و به نظر می رسد که باشگاه های عربستانی علاوه بر خرید بازیکنان پا به سن گذاشته، به دنبال سرمایه گذاری برای آینده نیز هستند و حالا می خواهند بازیکنان جوان اروپایی را نیز به خدمت بگیرند. ناتینگهام فارست و استون ویلا نیز از مشتریان ایبانز بودند.

4416