وارث جدید بازوبند کاپیتانی چلسی مشخص شد

وارث جدید بازوبند کاپیتانی چلسی مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی – باشگاه چلسی، ریس جیمز را به عنوان کاپیتان جدید این باشگاه اعلام کرد.

به گزارش فوتبالی، این مدافع 23 ساله که محصول آکادمی باشگاه چلسی است، صاحب بعدی بازوبند آزپیلیکوئتا خواهد بود که اوایل تابستان به اتلتیکو مادرید پیوست.

جیمز در اینباره گفت:" من بسیار خوشحالم که این نقش و مسئولیت را بر عهده گرفته ام. می‌دانم که این مسئولیت بزرگی است زیرا در گذشته کاپیتان‌های بزرگی در اینجا داشته ایم اما من هیجان زده هستم. من تقریبا کل زندگی ام را در چلسی بوده ام. وقتی 6 سالم بود کارم را در اینجا آغاز کردم و رسیدن به تیم اصلی از آکادمی، سخت بود؛ اما ادامه دادن و تبدیل شدن به کاپیتان باشگاه، برای من و خانواده ام احساس فوق‌العاده ای است."

مائوریتسیو پوچتینو نیز گفت:" این تصمیمی اس تکه توسط من و باشگاه گرفته شده است. ما بسیار خوشحالیم که ریس در این فصل کاپیتان تیم خواهد بود. او رهبری عالی است و رفتار و فداکاری‌هایش برای چلسی در پیش فصل کاملا قابل مشاهده بود. او با افتخار بازوبند کاپیتانی تیم را در تور پیش فصل بر بازویش بست و به روش خودش چالش کاپیتانی ترکیب ما را بر عهده خواهد گرفت."

ریس جیمز قرار است که برای اولین بار، بازوبند کاپیتانی چلسی را در بازی ابتدایی چلسی در لیگ و در مقابل لیورپول بر بازو ببندد.

2102