محمود فکری و طلسمی که می‌تواند بشکند!

محمود فکری و طلسمی که می‌تواند بشکند!

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال هوادار امروز در اولین بازی خود در لیگ بیست‌وسوم به مصاف مس رفسنجان می‌رود. 

به گزارش فوتبالی، محمود فکری که با قبول هدایت هوادار حالا بعد از نساجی و استقلال هدایت سومین تیمش را در لیگ برتر بر عهده گرفته با هدف این به چرخه سرمربیان لیگ برتر بازگشته است که می‌خواهد شایستگی‌هایش را دوباره در معرض نمایش قرار دهد و بی‌شک امیدوار است در اولین بازی رسمی خود بر روی نیمکت هوادار کارش را با پیروزی آغاز کند. 

طلسم ۵ بازی بدون برد شکسته می‌شود؟

 بنفش‌پوشان که در ۵ بازی قبلی خود در لیگ برتر و جام حذفی در برابر مس رفسنجان هیچ‌گاه در مدت زمان قانونی مسابقه پیروز نشده‌اند حالا به دنبال ثبت اولین بردشان در برابر این تیم نارنجی‌پوش هستند. 

اولین تقابل این دو تیم به مسابقه رفت لیگ بیست‌ویکم برمی‌گردد که تیم رفسنجانی به برد دست یافت و البته در چهار بازی بعدی‌شان هم سه برد سهم مس در لیگ برتر شد و البته یک بازی را هم هواداری‌ها در مسابقات جام حذفی و در ضربات پنالتی پیرور شدند. 

حال باید ببینیم محمود فکری که بعد از رضا عنایتی و ساکت الهامی به سومین سرمربی هواداری‌ها بدل شده است و می‌خواهد به بهترین شکل ممکن کارش را در این تیم استارت بزند می‌تواند این طلسم ویژه را بشکند یا خیر. 

هوادار و سابقه‌اش در بازی‌های افتتاحیه؛ برد و باخت

هوادار که با هدایت رضا عنایتی به لیگ برتر رسید در اولین بازی لیگ برتری خود در برابر استقلال که در آن مقطع هدایتش بر عهده فرهاد مجیدی بود قرار گرفت و با شکست یک بر صفر در برابر این تیم روبه‌رو شد. البته آن‌ها در لیگ ۲۲ با هدایت ساکت الهامی با برد ۱ بر صفر در برابر آلومینیوم کار خود را آغاز کردند. حال باید ببینیم سرنوشت محمود فکری در اولین بازی این تیم به چه شکل خواهد بود. 

۹۰۹۸