گران‌ترین تیم نقل و انتقالات تابستان 2023؛ کین کنار بلینگام و رایس

گران‌ترین تیم نقل و انتقالات تابستان 2023؛ کین کنار بلینگام و رایس

پایگاه خبری فوتبالی - هنوز 19 روز تا پایان نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده است و باشگاه ها می توانند بازیکنان سرشناسی را بخرند. مارکا در گزارشی به تیمی از گران ترین بازیکنان در نقل و انتقالات تابستان 2023 پرداخته است که هری کین، دکلان رایس و جود بلینگام گران ترین انتقالات به شمار می روند. 

به گزارش فوتبالی، آندره اونانا که با 52 میلیون یورو از اینتر راهی منچستریونایتد شد، گران ترین دروازه بان تابستان بوده است. پدرو پورو که با 40 میلیون یورو از لیگ پرتغال راهی تاتنهام شد، گران ترین مدافع راست بوده است،  یوشکو گواردیول با انتقال 90 میلیونی از لایپزیش به منچسترسیتی به گران ترین مدافع تاریخ فوتبال تبدیل شد و کیم مین جائه که با 50 میلیون یورو از ناپولی راهی بایرن شد، دیگر انتقال گرانقیمت تابستان بود.  در پست دفاع چپ نیز می توان به لوکاس هرناندز اشاره کرد که با 45 میلیون یورو به پی اس جی پیوست.

در خط هافبک ، دکلان رایس با 121 ، جود بلینگام با 103 و کای هاورتز با  75 میلیون یورو گران ترین انتقالات به شمار می روند. الهلال با پرداخت 60 میلیون یورو به زنیت، مالکوم را خرید تا گران ترین بال راست تابستان را به خدمت بگیرد.  هری کین هم با انتقال 100 میلیونی از تاتنهام به بایرن مونیخ به گران ترین مهاجم نوک تابستان تبدیل شد.  در پست بال چپ نیز هاروی بارنز که با 44 میلیون یورو به نیوکاسل پیوست، گران ترین انتقال در این پست بوده است. 

مجموع ارزش این تیم 780 میلیون یوروست هر چند که انتقال هایی نظیر امباپه در روزهای آینده می تواند این ترکیب را تغییر بدهد.

4125