استوری جنجالی پاک شد؛ تهدید یا وعده جبران شکست؟

استوری جنجالی پاک شد؛ تهدید یا وعده جبران شکست؟

پایگاه خبری فوتبالی – باید یک نیم فصل منتظر بمانیم تا ببینیم منظور رضا کرمانشاهی از این استوری چه بوده است. 

به گزارش فوتبالی، شکست نسبتا سنگین تراکتور در مقابل سپاهان اصفهان در هفته اول اصلا نتیجه مطلوبی برای تبریزی‌ها نبود. شاید اگر این شکست با اختلاف یک گل رقم می‌خورد کاملا قابل تحمل بود اما باخت 3 بر یک مقابل یک تیم مدعی دیگر معنایی بیشتر از یک باخت ساده دارد.

کاملا روشن بود که این شکست برای تراکتوری‌ها به این راحتی هضم نمی‌شود. چون به جز اتفاقات داخل زمین، ماجراهایی هم روی سکوها و بیرون از ورزشگاه پیش آمد. ماجرای بیرون ورزشگاه چون صحت و سقمش روشن نشده قابل استناد نیست اما همه دیدند که یکی از هواداران تراکتور روی سکوهای ورزشگاه نقش جهان از حال رفت. 

به نظر می‌رسد شروع ماجرا مربوط به درگیری بازیکنان دو تیم در اواخر نیمه اول بازی بود. این درگیری باعث ملتهب شدن سکوهای ورزشگاه شد و طبق آنچه خبرنگاران دیدند پرتاب نارنجک از سوی سکوی هواداران سپاهان به سمت سکوی هواداران تراکتور باعث به هم خوردن حال یکی از هواداران تراکتور و بیهوش شدن او شد.

البته مسئولان باشگاه سپاهان این هوادار به علتی غیر از جراحت ناشی از برخورد نارنجک یا تنش میان هواداران راهی بیمارستان شده است. اما تراکتوری‌ها نظر دیگری دارند. آخرین خبر از هوادار تراکتور این است که حال او بهتر شده اما این باعث پایان تنش‌ها نشده.

ظهر امروز رضا کرمانشاهی مدیر اجرایی تراکتور با انتشار تصویری از هواداران تراکتور در یک استوری از بهتر شدن حالِ هوادار این تیم خبر داد. اما جمله کوتاهی که او به این تصویر اضافه کرد حاشیه‌ساز شده است. او در انتهای خبر بهبودی هوادار تراکتور نوشت: «این بازی برگشتم داره». شاید به دلیل همین حاشیه‌ها بود که کرمانشاهی استوری‌اش را پاک کرد.

 

از این جمله دوپهلو دو برداشت صورت گرفت و احتمالا به همین دلیل بود که کرمانشاهی استوری‌اش را پاک کرد. برداشت اول این است که تراکتور در بازی برگشت این شکست سنگین را جبران خواهد کرد. برداشت دوم هم این است که ممکن است در بازی برگشت اتفاقات مشابهی روی سکوهای ورزشگاه یادگار امام بیفتد و این بار فرد مصدوم از سکوهای تیم سپاهان باشد. 

به نظر می‌رسد برداشتِ غالب همان برداشت دوم بوده است. چون جمله «این بازی برگشتم داره» بلافاصله بعد از خبر بهبودی هوادار تراکتور نوشته شده، تهدیدآمیز به نظر می‌‎رسد.

اما از طرفی هم ممکن است منظور کرمانشاهی برداشت اول بوده باشد. چرا که او خودش قبلا داور بوده و با حساسیت‌هایی که جملات می‌توانند ایجاد کنند آشناست. در واقع او احتمالا منظوری جز این که تراکتور در بازی برگشت، شکست مقابل سپاهان را جبران خواهد کرد نداشته اما به دلیل اتفاقاتی که در اصفهان رخ داد، استوری او باعث ایجاد سوءتفاهم شده است.

در هر صورت شاید لازم باشد برای روشن شدن حقیقت یک نیم‌فصل منتظر بمانیم. چون بازی برگشت دو تیم در اولین هفته از نیم‌فصل دوم برگزار خواهد شد.

1359