محتمل‌ترین گزینه‌ها برای باشگاه آینده سرجیو راموس

محتمل‌ترین گزینه‌ها برای باشگاه آینده سرجیو راموس

پایگاه خبری فوتبالی - در فاصله دو و نیم هفته تا پایان نقل و انتقالات تابستانی لیگ های بزرگ اروپا، سرجیو راموس کاپیتان اسطوره ای رئال مادرید همچنان بدون تیم است.

به گزارش فوتبالی، راموس چندان در مورد آینده خود نگران نیست. در حقیقت این بازیکن 37 ساله پیشنهادهای زیادی را روی میز خود دارد اما به نظر می رسد که عجله ای ندارد و می خواهد با دقت تصمیم بگیرد. 

رنه راموس، برادر و وکیل مدافع سابق رئال مادرید و پی اس جی در حال بررسی پیشنهادهاست در حالی که سرجیو روی شرایطی بدنی خود کار می کند تا آمادگی خود حفظ کند. 

محتمل ترین گزینه راموس می تواند لیگ عربستان باشد. پنجره نقل و انتقالات تابستانی در این کشور تا 30 شهریور باز است. عربستانی ها سه هفته بیش از اروپایی ها برای خرید فرصت دارند. از نظر مالی قطعا لیگ عربستان بهترین گزینه برای راموس است هر چند که سرجیو ترجیح می دهد که در سطح اول اروپا بماند. 

راموس خیلی دوست دارد که امسال هم در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند اما در حال حاضر گزینه مناسبی پیش رویش نیست. گزینه دیگر راموس، حضور در لیگ آمریکا است که تا 23 شهریور فرصت دارد تا به عنوان بازیکن آزاد با یکی از تیم ها قرارداد ببندد. سرجیو از حضور در لیگ  آمریکا استقبال کرده است چرا که می تواند درآمد خوبی داشته باشد و در یکی از کشورهای محبوبش زندگی کند. گزینه دیگر سرجیو نیز بوکا جونیورز است اما نکته این جاست که باشگاه آرژانتینی از نظر مالی، توان خرید راموس را ندارد.

4125