پیش بازی تراکتور – پرسپولیس/ رقابت رفقا

پیش بازی تراکتور – پرسپولیس/ رقابت رفقا

پایگاه خبری فوتبالی- قرمزهای تبریز و تهران در بازی بزرگ دومین هفته لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش فوتبالی، در بزرگترین بازی هفته دوم لیگ برتر، تراکتور و پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم می‌روند. دیداری که در آن نه تنها شاگردان پاکو خمز می‌خواهند در خانه اولین برد فصل را جشن بگیرند، بلکه به دنبال انتقام شکست بازی برگشت فصل قبل هم هستند. در فصلی که گذشت، دو تیم در حالی برد مقابل یکدیگر را تجربه کردند که دیدار رفت در تهران به سود تراکتور تمام شد و بازی برگشت در تبریز را پرسپولیس برد.

* قانون ویژه
در اتفاقی کم سابقه در فوتبال ایران، باشگاه تراکتور اعلام کرده برای تماشای این بازی ورود کودکان زیر 10 سال به ورزشگاه ممنوع است! قانونی که احتمالا به دلیل درگیری‌های تلخ مصاف دو تیم در لیگ بیست و دوم – که به دلیل پرتاب سنگ، ناتمام باقی ماند – وضع شده است.

* رقابت رفیقان
نکته جالب اینجاست که علاوه بر محمد نصرتی که به عنوان دستیار پاکو خمز روی نیمکت تراکتور حضور دارد، پنج بازیکن این تیم هم سابقه حضور در پرسپولیس را دارند. بنابر این باید دید انگیزه سیامک نعمتی، شجاع خلیل‌زاده، سعید آقایی، محمد نادری و مهدی شیری در این بازی چگونه خواهد بود.

* نتیجه هفته گذشته
پرسپولیس در هفته اول مقابل آلومینیوم به یک برد اقتصادی بسنده کرد و برای تراکتور در اصفهان شکست سنگین سه بر صفر مقابل سپاهان رقم خورد. حالا قرمزهای تبریز که قصد دارند در قامت مدعی ظاهر شوند، دوست ندارند از همین ابتدای کار فاصله‌شان با رقبا بیشتر شود و قطعا از هفته دوم تمام امتیازات بازی با پرسپولیس را می‌خواهند.

چهارشنبه 25 مرداد 1402
هفته دوم لیگ برتر
تراکتور - پرسپولیس ساعت 18:45


6442